Kuortaneen urheiluopisto ja Painiliitto jatkavat pitkäkestoista ja tavoitteellista kumppanuutta

Kumppanuussopimuksen mukaan Kuortaneen Urheiluopisto toimii Painiliiton valtakunnallisena päävalmennuskeskuksena.

Strategisella kumppanuudella on yhteinen päämäärä ja kumppanuus rakentuvat luottamukseen. Lisäksi kumppanit keskittävät yhdessä voimavarojaan tärkeäksi katsomiensa painiedellytysten rakentamiseen. Tavoitteena on strategisen kumppanuuden avulla kehittää huippupainin edellyttämiä olosuhteita, toimintatapoja ja osaamista kansainvälisten vaatimusten mukaisesti. Sopimus on voimassa vuoden 2020 loppuun.

Sopimuksen allekirjoittajina toimitusjohtaja Jussi Töyrylä ja Painiliiton varapuheenjohtaja Tapio Savola