Uudenmaan alueen painiseurojen kehittämistilaisuus ke 1.11.2017

Painiliitto järjestää yhdessä Olympiakomitean kanssa Uudenmaan alueen painiseurojen kehittämistilaisuuden ke 1.11.2017 klo 18.00 Radiokadulla, Olympiakomitean toimitalolla.

Kutsu

Uudenmaan painin kehittäminen on erityisen tärkeää koko lajin toimijoille ja suunnannäyttäjä lajin seurojen merkittävälle kehittymiselle. Alueella elää reilut 1,6 miljoonaa asukasta, toiminnassa on 21 painiseuraa ja näissä seuroissa yhteensä 491 kilpailulisenssiä. Lisenssiluvusta puuttuu tietysti nallepainin ja nassikkapainin harrastajien määrät, mutta joka tapauksessa lajin kasvupotentiaali on valtava.

Illan tapahtumaan olisi toivottavaa, että seuran vastuuvalmentaja ja seuran hallituksen aktiivinen jäsen tulisivat yhdessä paikalle.

Olympiakomiteasta mukana ovat seuratoiminnan asiantuntijat Anna Kirjavainen ja Eija Alaja.

Ilmoittautumiset 25.10.2017 mennessä osoitteeseen juha.lappalainen@painiliitto.net.

Painiterveisin
Pikkis