Sotilasurheiluliiton kamppailupäivät A.S-P Games 2017

Sotilasurheluliiton painimestaruuksista kilpaillaan kamppailupäivien yhteydessä 23.- 27.10.2017 Rovaniemen varuskunnassa. Painimuotoina ovat kreikkalais-roomalainen, vapaapaini, naispaini ja sotilaspaini sekä sotilaspainin joukkuekilpailu sprinttisäännöillä. Painit kilpaillaan Rovaniemen varuskunnan liikuntasalissa. Kamppailupäivien muita lajeja ovat judo, nyrkkeily, vapaaottelu, sotilaspenkkipunnerrus ja sisäsoutu.

Painin lajijohtajana toimii kapteeni Janne Salmela Lapin lennostosta, työpuh: 0299210356. Tuomarit kapteeni Jari Koivusalo, ylimatruusi Matti Pahikainen ja rakuuna Petteri Malinen sekä ottelujärjestäjä kersantti Jari Erkkola.

Painin aikataulu:
– punnitus tilaisuus tiistaina 24.10 klo 10-12
– sotilaspaini keskiviikkona 25.10 klo 9 alkaen
– vapaapaini torstaina 26.10. klo 9 alkaen
– sotilaspaini jatkuu torstaina
– krekroom paini perjantaina 27.10. klo 9 alkaen
– naispaini perjantaina 27.10. klo 9 alkaen

*aikatauluun voi tulla hienosäätöä vielä

Lisää tietoa: http://www.sotilasurheilu.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/kamppailupaivat_-_a.s.p_games_2017.387.html