Tuomariasiaa ja -koulutusta

Tuomarikoulutus 18.11.2017 Porvoossa

• tarkoitettu kaikille kv ja kans. tuomareille, etenkin sellaisille, jotka eivät osallistuneet koulutuksiin aiemmin tänä vuonna Tampereella ja Laihialla.
  • Koulutus pidetään lauantaina 18.11. klo 10-16 A-Yhtiöiden tiloissa, osoitteessa Vuorenkatu 3, Porvoo
  • Kouluttajana Stevo Petrovic
  • Koulutus on ilmainen.

Tuomarien alokaskurssi 17.12.2017 Lahdessa

• alokaskurssi. Soveltuu hyvin kaikille tuomareille, sillä koulutuksessa käydään läpi uusia, vuoden 2018 alussa voimaan tulevia sääntöjä.
  • Koulutus pidetään sunnuntaina 17.12. klo 9 alkaen Lahden Kamppailuareenalla, osoitteessa Suurmäenkatu 4, Lahti
  • Kouluttajana Kirsi Kylmäniemi
  • Koulutuksen hinta on 10 euroa (sisältää koulutusmateriaalin ja aamupalan)

*****

Tuomarikortin korotusta on haettava 1.11.2017 mennessä. Vapaaehtoiset hakemukset osoitteeseen stevo.petrovic@yahoo.com.

Samoin tuomarien velvollisuus on varmistaa, että kaikkien kilpailujen tuomarimerkinnät ovat tiedossa liiton toimistolla. Merkinnät voi tarkistaa: https://www.painiliitto.fi/2017/tuomarit/spltu.shtml. Ilmoita puuttuvista kilpailuista 1.11. mennessä osoitteeseen: info@painiliitto.net.