Painiliiton maajoukkuetrikoot

Suomen maajoukkuetrikoot uudistuvat jonkin verran kevään aikana.

Kevään ja kesän arvokisoihin (sis. PM-kisat) tähtäävien urheilijoiden toivotaan tilaavan uudet trikoot 23.3.2018 mennessä, jotta uudet varusteet saadaan ajoissa kaikille. Liitto kustantaa varusteet vain seniorien arvokisajoukkueille.

Mikäli trikoot tilaa mainittuun päivämäärään mennessä, trikoissa on tarvittavat painatukset (Suomen lippu, maatunnus ja sukunimi) valmiina, ja hinta on 150€ / setti. Jälkeenpäin painatuksien tekeminen lisää kustannuksia. Malli muuttuu vain pieneltä osin ja aiemmin hankituilla ”leijona-trikoilla” voi painia myös jatkossa.

UWW:n mainossääntö säilyy ennallaan:

trikoot mainospaikat

UWW:n kisatrikoissa (paitsi olympiatrikoot) saa olla max. 3 sponsoria. Mainospaikat UWW:n kisatrikoisiin yllä olevan kuvan mukaan.
Taakse tulee Painiliiton tukija (D) ja etupuolelle lahkeisiin on mahdollista painattaa urheilijan omat sponsorit A ja B. Myös urheilijan omat sponsorilogot on mahdollista painattaa valmiiksi, mikäli tilaus ja aineisto on perillä mainittuun päivämäärään mennessä.

Tiedustelut ja tilaukset:

Hannu Pärkkä