Voita 200 euroa – Instagram-kilpailu

Kuvaa hauska video ja lataa se instagramiin. Parhaan videon tekijä voittaa mukavan kasan kahisevaa.  Myös toiseksi tullut palkitaan.

Video voi olla mitä tahansa painiin liittyvää: upea liike kilpailuissa tai harjoituksissa, hauska pätkä treeneistä, viihdyttävä tai vaikea temppu
(on se sitten painiliike tai ei), hurja voimasuoritus tai mitä tahansa keksitkin.  Pääasia on se, että video yhdistyy jollakin tavoin painiin ja nostaa lajia esiin hyvässä hengessä. Oivaltava teksti kruunaa videon.

Osallistuminen on helppoa. Merkitset vain videon hashtagilla #suomipainii
Näin varmistat, että tuomaristo löytää videosi.

Kannattaa käyttää myös muita hashtageja, vaikka ne eivät olekaan pakollisia kilpailun kannalta.

Muistathan vaikkapa nämä:
#paini #wrestling #fun #skills #harjoittelu #traininig #power

Jos videoissa on jokin painiliike tai painiharjoituksiin liittyvä liike, mainitse sekin. Tässä esimerkkejä:
#juntta #niskalenkki #ristivyö #takavyö #kravatti #karhukävely #kuperkeikka #sillassakierto

Varmistathan, että kaikki videossa mukana olevat ovat antaneet suostumuksen videon julkaisuun.

Kilpailuaikaa on lokakuun loppuun. Kaikki syys-lokakuussa instagramiin hashtagilla #suomipainii ladatut videot ovat automaattisesti kilpailussa mukana. Videoita voidaan julkaista Painiliiton kanavissa.

Tuomaristossa istuvat:
Kirsi Loikas, markkinointipäällikkö, Kauppakamari
Pertti Tapola, pitkän linjan urheilutoimittaja
Vesa-Matti Savinen, toimittaja ja kuvaaja, Sportcam Oy

Tuomariston parhaaksi valitsema video voittaa 200 euroa. Toiseksi tullut palkitaan 100 eurolla.

Nyt kannattaa #todellakin somettaa!