Tuomarikoulutus 2.2.2019 Helsingissä ja 16.2.2019 Seinäjoella

Tuomarikoulutustilaisuus järjestetään la 2.2.2019 klo 10.00 Helsingissä (Sporttitalo, Valimotie 10)
– kouluttajat Stevo Petrovic ja Joonas Hietala

Tuomarikoulutustilaisuus Seinäjoella järjestetään 16.2.2019 alkaen klo 10.00 SQB-centerissä (Urheilupuisto 5)
– kouluttajat Matti Mäki-Töyli ja Mikko Saranpää.

Ilmoittautuminen Helsingin koulutukseen 25.1. ja Seinäjoen koulutukseen 9.2. mennessä:

– Helsinki: stevo.petrovic(at)yahoo.com ja info(at)wb-sivut.fi/painiliitto (kopio)

– Seinäjoki: m.makitoyli(at)gmail.com, mikko.saranpaa(at)valio.fi ja info(at)wb-sivut.fi/painiliitto (kopio).

Osallistumismaksu 10 e/hlö. Maksu maksetaan paikan päällä kouluttajille.

Koulutus on pakollinen UWW:n ja SPL I-luokan tuomareille, mutta myös muut tuomarit ovat tervetulleita.

Ainoastaan koulutustilaisuuksiin osallistuvat voivat toimia v. 2019 SM-kisoissa tuomareina.

** ** **

V. 2019 tuomarilisenssilaskuja ei enää lähetetä vaan tuomareiden tulee ostaa kl. lisenssinsä suomisport.fi -palvelun kautta 15.12.2018 alkaen. Lisenssin lisäksi voi myös hankkia sporttiturvan, jossa on kattava vakuutus.

Tarkempaa tietoa: https://www.painiliitto.fi/ajankohtaista-blogi/1339-suomisport-uusi-lisenssipalvelu-v-2019

UWW:n tuomareille lähetetään tällä viikolla (vko 50) erikseen kysely jatkamisesta v. 2019. Tämän jälkeen liitto maksaa UWW:lle lisenssimaksun 100 CHF ja lähettää laskun siitä.

** ** **

Tuomarivalinnat 2019 (Herman Kare Kouvola, JSM-vp Keila, Viro, SM-kr Helsinki, RM-kr+np Sundsvall, Ruotsi)