UWW:n lisenssit v. 2019

Jokaisella kadetti-, juniori-, seniori- tai veteraanipainijalla, joka osallistuu UWW:n kalenterikilpailuun, tulee olla voimassaoleva kansainvälinen lisenssi. Lisenssikortti tulee esittää UWW:n kalenterikilpailuissa UWW:n tuomarille / delegaatille.

Vuoden 2019 UWW-lisenssit on nyt tilattavissa. Painiliitto tilaa ne UWW:n Athena-järjestelmästä ja laskuttaa ne asianosaisilta/seuroilta myöhemmin.

Lisenssiä varten tarvitaan aina kopio voimassa olevasta Suomen passista (= matkustusasiakirja).

Uuden UWW:n lisenssin haluavan painijan tulee lähettää kasvokuva (väri), voimassa olevan Suomen passin henkilötietoaukeama/-sivu. Materiaalin voi skannata tai kuvata ja lähettää sähköpostina tai esim. WhatsAppina.

Herman Kare-turnaukseen osallistuvien tulee ilmoittaa 4.1.2019 mennessä lisenssin uusinnasta.
Lisenssin voi uusia/tilata myöhemminkin, mutta kuitenkin viimeistään kaksi viikkoa ennen ko. UWW:n kalenterikilpailua.
V. 2019 marras-joulukuussa tilatut lisenssit ovat voimassa 31.12.2020 saakka.

UWW:n lisenssien uusinnat, uudet tilaukset sekä passien kopion lähettämiset: merja.lintala(at)painiliitto.net tai 040 753 4789.

Lisenssien hinnat:

50 EUR – KADETIT 16-17 v (15 v tulee olla lääkärintodistua ja vanhempien lupa)

100 EUR – JUNIORIT, SENIORIT JA VETERAANIT

– juniorit 18-20 v (17 v tulee olla lääkärintodistus ja vanhempien lupa)
– U23 19-23 v (18 v  tulee olla lääkärintodistus ja vanhempien lupa)
– seniorit 20 v ->
– veteraanit 35-60 v

Minkä lisenssin tarvitset, sen voi tarkistaa UWW:n sivuilta: https://unitedworldwrestling.org/sites/default/files/2018-12/ages_competiteurs_2019_schoolboys_0.pdf