Kouvolan varuskunnan urheilijat ja Utin jääkärirykmentti järjestävät Suomen Sotilasurheiluliiton kamppailupäivät Utissa 5.-8.11.

Kamppailupäivien kilpailulajeina ovat paini, lukkopaini, judo, nyrkkeily, vapaaottelu, sotilaspenkkipunnerrus ja sisäsoutu.

Kamppailupäiviä on mahdollista seurata Uttihallilla (Utintie 88, Kouvola) seuraavasti
– keskiviikkona 6.11. kello 9-17: judo, sotilaspaini, nyrkkeily, vapaaottelu ja lukkopaini
– torstaina 7.11. kello 9 – 16: lajeina vapaapaini, sotilaspaini, nyrkkeily, lukkopaini ja vapaaottelu
– perjantaina 8.11. kello 9 – 12: kreikkalais-roomalainen paini ja sotilaspainin joukkuekilpailu, sekä nyrkkeilyn, vapaaottelun ja lukkopainin finaalit, ellei niitä ole oteltu jo torstaina.

Kamppailupäivät on Suomen Sotilasurheiluliiton suurin tapahtuma. Sotilasurheiluliitto on valtakunnallinen liikuntajärjestö, joka tuottaa yhdessä varuskunnissa toimivien jäsenseurojensa kanssa vapaa-ajan liikuntapalveluja puolustusvoimien ja rajavartiolaitoksen varusmiehille, henkilökunnalle, henkilökunnan perheille sekä evp-henkilöstölle.

Kouvolan varuskunnan urheilijat ja Utin jääkärirykmentti järjestävät Sotilasurheiluliiton kamppailupäivät nyt toista kertaa peräkkäin. Tapahtumaan osallistuu tänä vuonna noin 180 kamppailulajien harrastajaa ja kilpailijaa.

Kamppailupäivien päiväkohtaiset tulokset julkaistaan Sotilasurheiluliiton verkkosivuilla osoitteessa sotilasurheilu.fi sekä Utin jääkärirykmentin verkkosivuilla maavoimat.fi/utin-jaakarirykmentti.

Jouni Leppäsaajo
Toiminnanjohtaja