Työpaikkailmoitus: Harjun Woima Jyväskylä hakee Toiminnanohjaajaa/vastuuvalmentajaa

HWJ logo

Harjun Woima Jyväskylä ry. on nykyaikainen ja kehittyvä urheiluseura, jonka tavoitteena on kehittää painia sekä yleisesti lasten liikuntaa Jyväskylässä sekä valtakunnallisesti. Seuralla on yli 300 jäsentä ja n. 700 neliön toimitilat Jyväskylän Huhtasuolla. Veikkaus Oy myönsi tänä vuonna seuralle tukea toiminnan kehittämiseen.

HWJ hakee vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen

TOIMINNANOHJAAJAA / VASTUUVALMENTAJAA

Tarjoamamme toimenkuva on monipuolinen, sisältäen mm.:

• seuran hallinnon, viestinnän ja yleisen toiminnan kehittäminen yhdessä hallituksen kanssa
  • osallistuminen ohjaus- ja valmennustoimintaan, valmennustoiminnan johtaminen ja kehittäminen yhdessä seuran oto-valmentajien kanssa
  • Keski-Suomen SM-valmennusryhmän toiminnan koordinointi, valmentaminen, kilpailu- ja leirivalmennukseen osallistuminen valmentajatiimin jäsenenä
  • maakunnan painivalmentajakoulutuksen koordinointi

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen vaatii aktiivista ja oma-aloitteista otetta työhön. Arvostamme liikunta-alan koulutusta, lajitaustaa ja/tai muuta vahvaa perehtyneisyyttä vastaavaan toimintaan. Tehtävä on päätoiminen yhdelle työntekijälle, mutta se voidaan tarvittaessa jakaa myös kahdelle/useammalle osa-aikaiselle työntekijälle. Tavoitteena on tulevaisuudessa luoda 1-2 pysyvää työpaikkaa seuran toiminnan kehittämiseen ja käytännön toteuttamiseen.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee jättää 12.8.2015 klo 16.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hwj@harjunwoima.fi. Lisätietoja antaa pj. Timo Leppäharju (045-8708841) tai vara pj. Pasi Sarkkinen (050-3600036).

Uskallamme väittää, että tässä seurassa urheilun arvot ovat kohdallaan!

Työpaikkailmoitus PDF-muodossa