Painiliiton syyskokous / hallitusehdokkaat

Painiliiton sääntömääräinen syyskokous pidettiin ennen Vantaa Painicupin lauantai-aamupäivän tapahtumien alkua. Kokouksen puheenjohtajana toimi Markku Virtanen.

Liiton puheenjohtajaksi kolmivuotiskaudeksi 2015-2017 valittiin yksimielisesti Jukka Rauhala.

Hallitukseen valittiin vuosiksi 2015-2017 Marko Korpela 77 ääntä, Mika Vuori 75 ääntä ja Stevo Petrovic 73 ääntä. Marja-Liisa Kuronen 53 äänellä valittiin vuosiksi 2015-2016. Harri Vallin sai äänestyksessä 50 ääntä.

* * *

Painiliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 15.11.2014 klo 9.30 Vantaa Painicup -turnauksen yhteydessä. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9.00.

Kokouskutsu ja siihen liittyvät asiakirjat lähetetään seurojen ilmoittamille yhdyshenkilöille viikolla 43.

Syyskokouksessa valitaan liiton puheenjohtaja kolmivuotiskaudeksi sekä neljä (4) hallituksen jäsentä, josta kolme (3) kolmivuotiskaudeksi sekä yksi (1) kaksivuotiskaudeksi.

Toimintasääntöjen mukaisesti pyydämme seuroja lähettämään esityksiä yllämainittuja henkilövalintoja varten. Esitykset ehdokkaista tulee tehdä 20.10.2014 mennessä joko kirjeitse osoitteella Suomen Painiliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki tai sähköpostitse merja.lintala@painiliitto.net.

Hallitukseen esitettävästä henkilöstä tulee nimen lisäksi olla myös CV eli ansioluettelo. Ennalta ilmoitetut hallitusehdokkaat esitellään kokouskutsussa ja myös Painiliiton nettisivulla.

Puheenjohtaja- ja hallitusehdokkaat (tilanne 20.10.)

Sääntöjen mukaan valintaesityksiä voi tehdä myös kokouksen kulun aikana.

Lisätietoja:
Pertti Vehviläinen