Painiliiton maajoukkuevalmentajakiertue starttaa 14.1. Kouvolasta

Painiliiton Maajoukkuevalmentajakiertue 2015 starttaa Kouvolassa

Maajoukkuevalmentajakiertueen ensimmäinen tilaisuus pidetään Kouvolassa keskiviikkona 14.1.2015, jossa koulutustilaisuuden pitää päävalmentaja Juha Lappalainen Itä-Suomen alueen seuravalmentajille.

Koulutustilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti Itä-Suomen alueen seuravalmentajille, mutta mukaan pääsevät myös muiden alueiden seuravalmentajat.

Aika: 14.1.2015 klo 18-20
Paikka: Kouvolan Kuntotalo, Salpausselänkatu 38, Kouvola

Ilmoittautumiset (12.1. mennessä) ja lisätietoa: Marko Sillanpää, sillanpaa.marko@gmail.com 050 3900672

Tervetuloa koulutukseen saamaan kansainvälisen tason painivalmennusta!

**********************************************************

Painiliiton Maajoukkuevalmentajakiertue 2015

Suomen Painiliiton Maajoukkuevalmentajakiertue 2015 käsittää vuoden aikana 10-12 koulutustapahtumaa ympäri Suomea, joissa Painiliiton päävalmentaja sekä Nuorten Olympiavalmentajat (NOV) pitävät valmentajakoulutustilaisuuksia alueiden seuravalmentajille. Maajoukkuevalmentajakiertueen tarkoituksena on viedä suomalaista huippuvalmennustietoutta alueille. Päävalmentaja sekä kaikki Nuorten Olympiavalmentajat tekevät vuoden aikana kaksi aluekäyntiä, joihin ovat tervetulleita kaikki alueen seuravalmentajat. Koulutuskiertueen tavoitteena on valmennustietouden viemisen ohella saada innostettua alueen valmentajia ja seuratoimijoita yhä aktiivisempaan toimintaan ja yhteistyöhön.

Kiertueeseen kuuluu myös valtakunnalliset Seuravalmentajapäivät Tampereella 3.-4.1.2015.

Painiliiton kuusi aluetta ja niiden nimetyt aluepäälliköt vastaavat koulutustilaisuuksien järjestämisestä alueillaan. Painiliiton toimistosta käsin kiertuetta koordinoi seurakehittäjä.

Maajoukkuevalmentajakiertueen valmentajat:
– Päävalmentaja Juha Lappalainen
– NOV Marko Asell
– NOV Ari Härkänen
– NOV Ahto Raska
– NOV Gergö Wöller
– NOV Marko Yli-Hannuksela

Painiliiton alueet ja aluepäälliköt:
– Häme: Vesa Lampinen
– Itä-Suomi: Minna Itkonen
– Lounais-Suomi: Marja-Liisa Kuronen
– Länsi-Suomi: Matti Mäki-Töyli