Nassikkapaini ja Painikoulu

Tämä on Nassikkapaini- ja Painikoulu -tuotteiden oma sivu.

Nassikkapainiohjaajien koulutus on ollut todellinen menestystuote liikunnan aluejärjestöille ja tavoittanut 25 vuoden historiansa aikana valtavan määrän urheiluseurojen toimijoita sekä lasten kanssa työskenteleviä ammattilaisia. Koulutuksen sisältöjen ja materiaalin uusimiseen tuli runsaasti aloitteita, joten Nallepainin ohjaajakoulutuksen saatiin rakennettua 5-7 -vuotiaiden lasten ohjaamiseen valmiuksia antava uusi koulutus.

Nassikkapainin pilottikoulutus järjestettiin 18.8.2018 Jyväskylässä ja sen jälkeen on järjestetty useita koulutuksia, joista saatu palaute on ollut hyvää.

Nyt painin ohjaajakoulutuspaketin täydentää vastikään valmistunut Painikoulun ohjaajakoulutus, joka on tarkoitettu ensisijaisesti 8-10 -vuotiaiden lasten ohjaajille. Painikoulun ohjaajille suunniteltu pilottikoulutus järjestettiin helmikuussa 2021 Jyväskylässä.

Sekä Nassikkapainin että painikoulun ohjaajakoulutuksen uudistaminen on tapahtunut yhteistyössä Palo Education Oy:n kanssa, mutta koulutusten järjestämisestä vastaa Painiliitto. Kokeneet lastenliikunnan ammattilaiset ovat rakentaneet uuden tyyppisen koulutuspaketin, johon liittyy tiiiviin koulutuspäivän (8h) annin lisäksi sisältöjä havainnollistavat videomateriaalit sekä valmiit ohjaustuntimallit. Koulutus on aktiivista, kokemuksellista toimintaa ja sen tarkoituksena on antaa valmiudet toimia kyseisen liikuntaryhmän ohjaajana. Koulutukset tarjoavat myös hyvän mahdollisuuden saada uutta, innostunutta väkeä mukaan seuratoimintaan.

Tulevat koulutukset:

• Ohjaajakoulutuspäivä 10.2.2024 Limingassa

• Painikoulu
    • Nassikkapaini

Koulutuksen kutsu

Ilmoittautumiset 4.2. mennessä Lyyti-lomakkeella

***

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut koulutuksen järjestämisestä salillasi. Koulutuksia järjestetään tarpeen mukaan ympäri Suomea.

Malli edellisen koulutuksen hakuesitteestä

• Nassikkapaini -ohjaajakoulutuksen käyneet ohjaajat saavat tunnukset materiaalisivustolle, johon alla linkki.

NASSIKKAPAINI materiaali (vain käyttäjille)

• Painikoulu -ohjaajakoulutuksen käyneet ohjaajat saavat tunnukset materiaalisivustolle, johon alla linkki.

PAINIKOULU materiaali (vain käyttäjille)

Koulutuksia järjestetään kysynnän mukaan ympäri Suomea.
Tiedustele asiaa Painiliitosta:

Antti Pekkala