Suomen Painivalmentajakerho

Liity nyt Suomen Painivalmentajakerhoon. Samalla vuosimaksulla kuulut Suomen Valmentajien jäseneksi ja käytössäsi ovat samat edut.

Uutena jäsenenä kerhoon liitytään Suomen Valmentajat ry:n sivujen kautta osoitteesta https://www.suomenvalmentajat.fi/jasenyys/jaseneksi-liittymislomake/. Liittyessäsi valitset henkilöjäsenyyden ja sen jälkeen on tärkeä valita lajiksi paini ja valmentayhteisöksi Painivalmentajakerho. Tällöin saat myös Suomen Valmentajien jäsenyyden.

Painivalmentajakerhon toiminta

Suomen Painivalmentajakerhon tavoitteena on painin harrastajamäärän lisääminen tukemalla taloudellisesti valmentajien koulutusta ja kehittämällä selainpohjaista valmennuksen suunnittelu- ja seurantaohjelmaa. Ohjelman tavoitteena on edistää systemaattista valmennusta. Ohjelman käyttö tulee olemaan maksutonta valmentajakerhon jäsenille ja Painiliiton lisenssin lunastaneille painijoille.

”Selain-Sale” -koulutus järjestetään aluksi valmentajille liikuntaopistojen painileirien yhteydessä ja alueille niiden kanssa tehtyjen sopimusten mukaan. Painijoille selainpohjaisen harjoituspäiväkirjan täyttäminen opetetaan alue- ja opistoleirien yhteydessä. Koulutuksen pyritään organisoimaan yhdessä Painiliiton kanssa ja ne toteutetaan koronatilanteen sallimissa rajoissa.

Lisätietoa:

Sauli Heinonen
puheenjohtaja
Suomen Painivalmentajakerho

Vuoden painivalmentaja (Suomen Valmentajat ry:n valinta):

2006 Seppo Yli-Hannuksela

2007 Ari Heikiö